Karantino metu užsakymų pristatymo laikas gali būti ilgesnis negu įprasta. Atsiprašome už nepatogumus!

Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjo užsakytas ir priimti Pirkėjo grąžinamas prekes. Norėdamas grąžinti prekę (-es), Pirkėjas apie tai Pardavėjui turi pranešti raštu (el.paštu) per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos. Iškilus nesklandumams, Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją telefonų (+372 5686 6043) arba el.paštu: support@balmainhair.ee

Prekių grąžinimas:

  • Norėdamas grąžinti prekę (-es), Pirkėjas apie tai Pardavėjui turi pranešti raštu (el.paštu: suppore@balmainhair.ee) per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Prekės įsigijimo ir grąžinimo kaštai tenka Pirkėjui, išskyrus atvejus kai grąžinama nekokybiška prekė – tokiu atveju prekės grąžinimo kaštai tenka Pardavėjui.
  • Jei Pirkėjas pasinaudojo įtvirtinta teise grąžinti įsigytą(-as) prekę(-es), pinigai jam grąžinami per 10 (dešimt) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
  • Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų. Taip pat Pirkėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei neimanoma patikrinti ar prekė nebūvo panaudota.
  • Iškilus nesklandumams, Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją el.paštu: support@balmainhair.ee Prašome laiške nurodyti savo kontaktus, kad galėtume susisiekti per 3 darbo dienas.
  • Visi nesutarimai, kilę dėl Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu.